Sitenin solunda giydirme reklamı denemesidir
Sitenin sağında bir giydirme reklam

MHP’de Hedef Büyüyor: Kılıç’tan Teşkilat Vurgusu

Gündem (Haber Merkezi ) - Haber Merkezi | 22.06.2026 - 14:52, Güncelleme: 22.06.2026 - 14:52 33 kez okundu.
 

MHP’de Hedef Büyüyor: Kılıç’tan Teşkilat Vurgusu

MHP Gaziantep İl Başkanı Mehmet Sait Kılıç, basın mensuplarıyla bir araya geldi. Teşkilatta birlik ve beraberlik vurgusu yapan Kılıç, “Kimseyle şahsi bir problemim yok. MHP’ye kim hizmet etmek istiyorsa kapımız da gönlümüz de açık” diye konuştu.
Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Gaziantep İl Başkanı Mehmet Sait Kılıç, kentte görev yapan basın mensuplarıyla buluştu. Mutfak Sanatları Merkezi'nde (MSM) düzenlenen toplantıda teşkilat çalışmaları ve gelecek döneme ilişkin hedeflerini paylaşan Kılıç, birlik ve beraberlik mesajları verdi. Teşkilat içerisinde ayrışmaya izin vermeyeceklerini vurgulayan Kılıç, “Bizim kaybedecek bir insanımız bile yok, biz daha çok insan kazanmak istiyoruz. Kimseyle şahsi bir problemim yok. MHP’ye kim hizmet etmek istiyorsa kapımız da gönlümüz de açık” diye konuştu. Kimseyi Ötekileştirmeyiz Teşkilat yapılanmasında ayrıştırıcı değil birleştirici bir anlayış benimsediklerini dile getiren Kılıç, geçmiş dönemlerde görev yapan isimlerle birlikte siyasete yeni katılan isimlerin de yönetimlerde yer aldığını belirtti. Kılıç, “Teşkilat yapımız böyle. Biz ayrıştırıcı olmadık, birleştirici olduk, bütünleştirici olduk. Bizim 5 dönem öncesinde yönetim kuruluna aldığımız arkadaşlarımız var. Biraz da siyasete yeni gönül veren arkadaşlarımız var. Yani dışarıdan ithal gelen insanlar değil. Ben 10 sene MHP Belediye Başkanı görevi yapmış biriyim. Bizler MHP’nin öteden beri gelen emektarlarıyız.” dedi. Kaybedecek Bir İnsanımız Bile Yok Kırgınlık ve küskünlüklerin kişisel tercihler olduğunu ifade eden Kılıç, MHP'ye hizmet etmek isteyen herkese kapılarının açık olduğunu söyledi. Kılıç, “Kırılan, küsen varsa da kendisinin sorunu. Biz kimseyi ötekileştirmeyiz, ötekileştiren değiliz. Bizim bütünleştirmek gibi bir vasfımız var. Biz yola çıkarken de bunu öne sürdük. Herkese kucağımızı açacağız, kimseyi ötekileştirmeyeceğiz. Bizim kaybedecek bir insanımız bile yok, biz daha çok insan kazanmak istiyoruz. Biz kimi, neye küstürelim? Ama birileri kendi keyfine uygun değil diye beğenmiyorsa onların bileceği bir iş.” diye konuştu. Fitneye Geçit Vermeyeceğiz Konuşmasının sonunda birlik ve beraberlik mesajını yineleyen Kılıç, parti içerisinde fitne ve ayrışmaya izin vermeyeceklerini vurguladı. Kılıç, “Kimseyle şahsi bir problemim yok. MHP’ye kim hizmet etmek istiyorsa kapımız da gönlümüz de açık. Kim bölmek isterse, kim içimize fitne sokmak isterse onun da karşısındayız.” dedi. Sen-Ben Kavgasına Yer Yok Teşkilat içerisinde ayrışmaya izin vermeyeceklerini vurgulayan Kılıç, MHP'nin üretken ve kucaklayıcı siyaset anlayışını Gaziantep'in her noktasına taşımayı hedeflediklerini ifade etti. Kılıç, “Bizim teşkilat yapımızda sen-ben kavgasına yer yoktur. Bizde omuz omuza, sırt sırta vererek kutlu hedeflere yürümek vardır. Gaziantep'in her bir mahallesinde, her bir sokağında ve hanesinde MHP'nin üretken, yapıcı, kucaklayıcı siyasetini hissettirecek çelikten bir iradeyi sahaya yansıtıyoruz” dedi Teşkilatımız Tek Yürek Halinde Kenetlendi Atama sürecinin ardından vakit kaybetmeden çalışmalara başladıklarını belirten Kılıç, teşkilatın tüm kademelerinde güçlü bir birliktelik oluşturduklarını söyledi. Kılıç, “Gaziantep İl Teşkilatı olarak atama sürecinin hemen ardından hiç vakit kaybetmeden kollarımızı sıvadık. Şehrimizin her bir dinamiğini kucaklayan liyakatli, inançlı ve davasına sadık kadrolarımızla teşkilat yapılanmamızı en güçlü şekilde şekillendirdik. İl yönetimimizden ilçe teşkilatlarımıza, Ülkü Ocaklarımızdan kadın kollarımıza kadar tek bir yürek, tek bir bilek halinde kenetlenmiş durumdayız” ifadelerini kullandı.
MHP Gaziantep İl Başkanı Mehmet Sait Kılıç, basın mensuplarıyla bir araya geldi. Teşkilatta birlik ve beraberlik vurgusu yapan Kılıç, “Kimseyle şahsi bir problemim yok. MHP’ye kim hizmet etmek istiyorsa kapımız da gönlümüz de açık” diye konuştu.

Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Gaziantep İl Başkanı Mehmet Sait Kılıç, kentte görev yapan basın mensuplarıyla buluştu. Mutfak Sanatları Merkezi'nde (MSM) düzenlenen toplantıda teşkilat çalışmaları ve gelecek döneme ilişkin hedeflerini paylaşan Kılıç, birlik ve beraberlik mesajları verdi. Teşkilat içerisinde ayrışmaya izin vermeyeceklerini vurgulayan Kılıç, “Bizim kaybedecek bir insanımız bile yok, biz daha çok insan kazanmak istiyoruz. Kimseyle şahsi bir problemim yok. MHP’ye kim hizmet etmek istiyorsa kapımız da gönlümüz de açık” diye konuştu.

Kimseyi Ötekileştirmeyiz

Teşkilat yapılanmasında ayrıştırıcı değil birleştirici bir anlayış benimsediklerini dile getiren Kılıç, geçmiş dönemlerde görev yapan isimlerle birlikte siyasete yeni katılan isimlerin de yönetimlerde yer aldığını belirtti. Kılıç, “Teşkilat yapımız böyle. Biz ayrıştırıcı olmadık, birleştirici olduk, bütünleştirici olduk. Bizim 5 dönem öncesinde yönetim kuruluna aldığımız arkadaşlarımız var. Biraz da siyasete yeni gönül veren arkadaşlarımız var. Yani dışarıdan ithal gelen insanlar değil. Ben 10 sene MHP Belediye Başkanı görevi yapmış biriyim. Bizler MHP’nin öteden beri gelen emektarlarıyız.” dedi.

Kaybedecek Bir İnsanımız Bile Yok

Kırgınlık ve küskünlüklerin kişisel tercihler olduğunu ifade eden Kılıç, MHP'ye hizmet etmek isteyen herkese kapılarının açık olduğunu söyledi. Kılıç, “Kırılan, küsen varsa da kendisinin sorunu. Biz kimseyi ötekileştirmeyiz, ötekileştiren değiliz. Bizim bütünleştirmek gibi bir vasfımız var. Biz yola çıkarken de bunu öne sürdük. Herkese kucağımızı açacağız, kimseyi ötekileştirmeyeceğiz. Bizim kaybedecek bir insanımız bile yok, biz daha çok insan kazanmak istiyoruz. Biz kimi, neye küstürelim? Ama birileri kendi keyfine uygun değil diye beğenmiyorsa onların bileceği bir iş.” diye konuştu.

Fitneye Geçit Vermeyeceğiz

Konuşmasının sonunda birlik ve beraberlik mesajını yineleyen Kılıç, parti içerisinde fitne ve ayrışmaya izin vermeyeceklerini vurguladı. Kılıç, “Kimseyle şahsi bir problemim yok. MHP’ye kim hizmet etmek istiyorsa kapımız da gönlümüz de açık. Kim bölmek isterse, kim içimize fitne sokmak isterse onun da karşısındayız.” dedi.

Sen-Ben Kavgasına Yer Yok

Teşkilat içerisinde ayrışmaya izin vermeyeceklerini vurgulayan Kılıç, MHP'nin üretken ve kucaklayıcı siyaset anlayışını Gaziantep'in her noktasına taşımayı hedeflediklerini ifade etti. Kılıç, “Bizim teşkilat yapımızda sen-ben kavgasına yer yoktur. Bizde omuz omuza, sırt sırta vererek kutlu hedeflere yürümek vardır. Gaziantep'in her bir mahallesinde, her bir sokağında ve hanesinde MHP'nin üretken, yapıcı, kucaklayıcı siyasetini hissettirecek çelikten bir iradeyi sahaya yansıtıyoruz” dedi

Teşkilatımız Tek Yürek Halinde Kenetlendi

Atama sürecinin ardından vakit kaybetmeden çalışmalara başladıklarını belirten Kılıç, teşkilatın tüm kademelerinde güçlü bir birliktelik oluşturduklarını söyledi. Kılıç, “Gaziantep İl Teşkilatı olarak atama sürecinin hemen ardından hiç vakit kaybetmeden kollarımızı sıvadık. Şehrimizin her bir dinamiğini kucaklayan liyakatli, inançlı ve davasına sadık kadrolarımızla teşkilat yapılanmamızı en güçlü şekilde şekillendirdik. İl yönetimimizden ilçe teşkilatlarımıza, Ülkü Ocaklarımızdan kadın kollarımıza kadar tek bir yürek, tek bir bilek halinde kenetlenmiş durumdayız” ifadelerini kullandı.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve gaziantephakikat.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.